افزایش آنتن دهی مودم سیمکارتی

افزایش آنتن دهی مودم سیمکارتی

افزایش آنتن دهی مودم سیمکارتی با استفاده از آنتن های اسکای

مشکل آنتن دهی مودم از چیست؟

یکی از مشکلاتی که کاربران مودم های سیم کارت خور  بی سیم  دارند، ضعیف بودن سیگنال دریافتی در منزل است. که علت آن فاصله زیاد تا BTS‌های اپراتور یا حضور در نقاط کور BTS ها می باشد.

فاصله زیاد تا BTS‌های اپراتور یا حضور در نقاط کور BTS ها

برای حل این مشکل مودم را در قسمت های مختلف محل استفاده از آن قرار دهید. اگر در هیچ منطقه ای آنتن دهی بهتر نشد، پس احتمالا فاصله شما تا نزدیک‌ترین BTS زیاد است. همچنین ممکن است در نقطه کور قرار داشته باشید. گاهی ساکنان طبقات اول و همکف هم با این مشکلات مواجه می‌شوند.
البته جهت حصول اطمینان، می‌توانید این مورد را از پشتیبان اپراتورهای خود سوال کنید. بسته به اپراتور خود با پشتیبانی تماس بگیرید. از آن‌ها بخواید منطقه شما را بررسی کنند تا فاصله شما از BTS ها را متوجه بشوند. اگر فاصله شما زیاد باشد، می‌توانید از آنتن‌های تقویتی استفاده کنید. این آنتن‌ها می‌توانند آنتن‌دهی شما را قوی‌تر کنند.

چگونگی انتخاب یک آنتن مناسب

  1. اگر فاصله شما از BTS ها بسیار زیاد هست و مودم شما تقریبا 1 خط قدرت سیگنال را نشان میدهد یا اصلا نشان نمی دهد پیشنهاد ما به شماآنتن LPDA 827 اسکای میباشد.

آنتن LPDA جهت افزایش آنتن دهی مودم سیمکارتی

آنتن های LPDA  به همراه کابل بلند با افت کم برای نصب در مکانهای بلند مثل دکل ها و پشت بام ها برای نقاط سیگنال بسیار ضعیف مناسب میباشد

2-اکر مودم شما در مکان مورد استفاده در یک نقطه سیگنال مناسب دارد و در جای مورد علاقه شما سیگنال ضعیف هست به احتمال زیاد با آنتن  فنری 4G اسکای و با کابل 2 متری  ویا آنتن فنری GSM/3G  اسکای  مشکل شما حل خواهد شد.

استفاده از آنتن های فنری اسکای برای نقاط کمتر بحرانی

  1. اگر مودم شما از تکنولوژی TD- LTE پشتیبانی میکند، میتوانید ازآنتن TD-LTEاسکای استفاده کنید.

گروه تولیدی آسمان(اسکای) محصولات خود را بر اساس نیاز مشتری با طول کابل و کانکتور دلخواه تولید و در اختیار مصرف کنندگان محترم میگذارد.

جهت خرید این آنتنها  با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید